Kokybės politika

Skundų nagrinėjimas

Mums svarbu, kad gautumėte kokybiškas ir profesionalias paslaugas. Mums svarbi kiekviena nuomonė, todėl kruopščiai vertiname visus Jūsų atsiliepimus. Žinojimas, kad esate nepatenkinti ar buvote nuvilti, suteikia mums galimybę tobulėti ir užtikrinti geresnį ir kokybiškesnį aptarnavimą.

Jeigu manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės arba teisėti interesai, susiję su mūsų teikiamomis paslaugomis arba sudarytomis sutartimis, prašome savo nusiskundimus pateikti Jums patogiu būdu:

  • • Elektroniniu paštu : sauga@ladina.lt
  • pastu
  • forma

JKad galėtume greičiau išnagrinėti Jūsų situaciją, teikdami skundą nurodykite:

  • • Savo vardą, pavardę arba įmonės, kurios vardu kreipiatės, pavadinimą;
  • • Kontaktinius duomenis: (elektroninio pašto adresą, adresą arba telefono numerį)
  • • Aplinkybes ir dokumentus, kuriais remiantis pateikiate skundą.

Atsakymą į Jūsų skundą stengsimės pateikti kuo greičiau, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas. Išskirtinais atvejais, kai skundai yra itin sudėtingi ir reikalauja informacijos patikslinimo iš trečiųjų šalių bei daugiau laiko situacijai išnagrinėti – atsakymą Jums pateiksime per 35 darbo dienas.

Default Title

Default Summary